linkedin facebook twitter youtube arrow-left cross search phone user menu house location pointer double-arrow double-arrow-back gallery klok mensen hulp dokter play-button icon-mail icon-google-plus download link Karaad
Amsta logo Amsta logo
Menu

Header navigatie

  • Vrijwilligers
  • Over Amsta
      Over Amsta
    • Waarom Amsta
    • Hoe wij werken
    • Bestuur en organisatie
    • Kwaliteit
    • Cliëntenraad
    • Voor Elkaar magazine
    • Voorwaarden
    • Onze huisregels
    • Uw privacy
    • Vrienden van Amsta
    Meer over Amsta
  • Verwijzers
      Verwijzers
    • Cliënt aanmelden
    • Diagnostiek en behandeling
    • Consultatie en advies Amsta expertisecentra
    Alles voor verwijzers
  • Onderzoek
  • Inloggen
Amsta logo Amsta logo

Werken bij

  • Werken bij Amsta
  • Vacatures
  • Amsta als werkgever

Hoofdnavigatie

  • Onze zorg
      We bieden zorg voor:
    • Ouderen met dementie
    • Mensen met een verstandelijke beperking
    • Herstel en revalidatie bij Amsta
    • Mensen met Korsakov
    • Jonge mensen met dementie
    • Ouderen met langdurige psychiatrische problemen
    • Mensen met lichamelijke beperkingen

    Onze zorg zijmenu

      Zorg die wij verder bieden
    • Ambulante begeleiding
    • Dagbesteding
    • Behandeling en advies
    • Roze zorg
    • Palliatieve zorg
    Alles over onze zorg
  • Wonen met zorg
      Een oplossing voor uw woonwens
    • Kleinschalig wonen
    • Wonen in een verpleeghuis
    • Begeleid wonen met 24-uurszorg
    • Tijdelijk verblijf
    Alles over wonen met zorg
  • Onze expertises
    • Expertisecentrum Korsakov
    • Expertisecentrum Gerontopsychiatrie+
    • Expertisecentrum Dementie op jonge leeftijd
    • Expertisecentrum Dementie Zeer Ernstig Probleemgedrag
    • Consultatie en advies
  • Locaties
  • Service en contact
      Service en contact
    • Alle adressen
    • Cliënten Service Bureau
    • Zorg regelen
      Zorg regelen
    • Cliëntportaal
    • Wachttijden
    • Heeft u een klacht?
    Neem contact op
Werken bij Naar Amsta.nl
Home Werken bij Amsta Vacatures Functioneel Applicatiebeheerder AFAS & Financiële Applicaties

Functioneel Applicatiebeheerder AFAS & Financiële Applicaties

32 - 36 uur | Amsterdam

Vacature

Direct solliciteren
Vacatures ondersteunende functies facilitair management ondersteuning - werken in de zorg Amsterdam

Wat ga je doen?

Bij Amsta geloven we in de kracht van technologie en digitalisering om de zorg te ondersteunen. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder AFAS & Financiële Applicaties die ons helpt bij het optimaliseren van onze digitale processen. Als Functioneel Applicatiebeheerder speel jij een sleutelrol in het beheren en doorontwikkelen van o.a. AFAS, waarmee je bijdraagt aan een efficiënte en toekomstbestendige werkomgeving. 

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het beheer en de doorontwikkeling van de applicatie AFAS. De nadruk zal liggen op AFAS Profit. Aanvullend richt jij je op één of meerdere applicaties die betrekking hebben op de financiële- of business control processen van Amsta. Dit doe jij samen met jouw collega Functioneel Beheerders. Onderling worden de aandachtsgebieden en verantwoordelijkheden verdeeld. Dit is wat jij gaat doen: 

  • Het functioneel beheer van de AFAS aangevuld met één of meer financiële applicaties (waaronder Infenture en PowerBI), inclusief het inrichten, configureren en optimaliseren van processen.
  • Het fungeren als vraagbaak voor gebruikers en het ondersteunen van de organisatie bij het gebruik van AFAS en financiële applicaties.
  • Het analyseren van processen en het implementeren van verbeteringen binnen de applicaties en werkprocessen.
  • Het coördineren van wijzigingen, updates en releases van de applicaties.
  • Het opstellen en onderhouden van documentatie over de functionaliteiten en processen van de applicaties.
  • Het samenwerken met zowel interne stakeholders als externe leveranciers om de systemen optimaal te laten functioneren. 

Wie ben jij?

Als Functioneel Applicatiebeheerder ben jij analytisch, communicatief sterk en servicegericht. Je denkt proactief mee met de organisatie en zorgt ervoor dat gebruikers optimaal ondersteund worden bij hun werkzaamheden. Daarnaast breng je mee: 

  • HBO werk- en denkniveau aangevuld met een afgeronde opleiding in een relevante richting.
  • Ervaring met het functioneel beheer van AFAS en/of financiële- of business control applicaties zoals Infenture en PowerBI.
  • Het is een pré als je kennis hebt van inkoop- en/of  financiële processen en ervaring hebt met de inrichting van de onderliggende applicaties.
  • Sterke communicatieve vaardigheden en een klantgerichte houding.
  • Analytisch vermogen en inzicht in hoe processen verbeterd kunnen worden.
  • Ervaring met projectmatig werken en het begeleiden van wijzigingen in applicaties. 

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende en verantwoordelijke functie in een organisatie die volop in ontwikkeling is op het gebied van digitalisering;
  • Een gezellige en collegiale werkomgeving waarin jouw inzet het verschil maakt samen met ruim 30 ICT collega’s. Binnen het ICT team vorm je samen met de andere Functioneel Beheerders het Functioneel Beheer team;
  • Ruime mogelijkheden voor persoonlijke- en professionele ontwikkeling via trainingen en opleidingen;
  • Een salaris conform de CAO VVT van minimaal € 3504.41,= tot maximaal € 5.029.15,= op basis van kennis en ervaring;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder flexibele werktijden en een goede werk-privébalans. 

Wie zijn wij?

Amsta is een Amsterdamse zorginstelling met locaties van Geuzenveld tot Zuid-Oost. Wij bieden liefdevolle zorg aan Amsterdammers die hulp nodig hebben, vooral ouderen en mensen met complexe zorgvragen. Onze vier expertisecentra richten zich op Korsakov, jonge mensen met dementie, gerontopsychiatrie en ernstig probleemgedrag bij dementie. Daarnaast bieden we geriatrische revalidatie, cognitieve screening, delier- en palliatieve zorg. Alle (para-)medische disciplines zijn gebundeld in ons Behandel Adviescentrum.   
Bij Amsta staan de persoonlijke aanpak en samenwerking centraal. We werken nauw samen met naasten, mantelzorgers en vrijwilligers om hoogwaardige zorg te bieden. Onze kernwaarden – persoonlijk en liefdevol, professioneel en samen, praktisch en oplossingsgericht – vormen de basis van onze zorg. 

Enthousiast?

Heb jij de kennis en ervaring om onze applicaties optimaal te beheren en wil je bijdragen aan de digitalisering van Amsta? Solliciteer dan snel!

Voor algemene vragen kun je contact opnemen met Ky Thoes (Recruiter) via k.thoes@amsta.nl.*Het aanleveren van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) en het opvragen van een referentie zijn onderdeel van de selectieprocedure. 

Ben je enthousiast? Solliciteer dan meteen. We kijken uit naar je reactie.

Direct solliciteren

Meer over

Ondersteunende functies

Facilitaire Zaken en management

Horeca

Contact

Voor algemene vragen:

Ky Thoes
k.thoes@amsta.nl
Direct solliciteren

Ook interessant voor jou:

Medewerker personeelsadministratie
24 uur Jan Bonga
Secretaresse van de Raad van Bestuur
32 - 36 uur Amsterdam
Backoffice Medewerker ICT
32 - 36 uur Amsterdam
Bekijk alle vacatures
Deel deze pagina:
  • Link gekopieerd naar klembord

Handige links

Footer menu 1

  • Uw privacy
  • Voorwaarden
  • Zorgprofielen en indicaties
  • Cliëntportaal
  • Heeft u een klacht?

Meer info

Footer menu 2

  • Alles over wonen bij Amsta
  • Ambulante begeleiding en behandeling
  • Tijdelijk verblijf
  • Werken bij Amsta
  • Onderzoek

Volg ons

Neem contact op

Heeft u vragen? Neem dan contact met ons op

Neem contact op
© Amsta 2025 Disclaimer Cookies Privacy Policy Meldpunt kwetsbaarheden Cookie-instellingen aanpassen
Amsta