Kwaliteit bij Amsta
Kwaliteit staat bij Amsta hoog in het vaandel

Amsta biedt persoonsgerichte en liefdevolle zorg en begeleiding aan de cliënten en bewoners. Iedere dag werken we eraan om dat steeds een beetje beter te doen.
In de kwaliteitsverslagen, die u onderaan deze pagina vindt, lees u hoe we Amsta het afgelopen jaar heeft gewerkt aan het bieden van kwalitatief goede zorg en waarin we verder kunnen leren en verbeteren.
We besteden continu aandacht aan de kwaliteit van onze zorg aan cliënten en bewoners. Ons kwaliteitssysteem stimuleert ons om gestructureerd te blijven werken aan verbetering.
Wilt u meer weten over ons kwaliteitssysteem? Kijk hier verder‘Kwaliteit ontstaat primair in relatie tussen cliënt en naasten, medewerker en vrijwilliger en onze partners in de zorg en ondersteuning in Amsterdam en land’ is onze visie. In 2022 hebben we samen voor onze cliënten en hun naasten met veel betrokkenheid en verbinding met elkaar gewerkt aan kwaliteit van de zorg.
Kwaliteitsverslag Amsta 2022Amsta wil graag luisteren naar de cliënten. Hoe hebben zij de kwaliteit van zorg ervaren, afgelopen jaar? Met cliënten van Amsta Karaad bespreken begeleiders dit aan de hand van deze kleurplaat, waarin de verschillende thema's speels zijn verbeeld.
Open de kwaliteitskleurplaatBent u benieuwd naar voorgaande kwaliteitsverslagen?
Kwaliteitsverslag Ouderenzorg 2021
Kwaliteitsverslag Amsta Karaad 2021