Wat doet het Cliënten Service Bureau?

Het Cliënten Service Bureau (CSB) is het centrale bemiddelingsbureau voor zorg bij Amsta. Toekomstige en bestaande cliënten, familie, naasten of verwijzers, kunnen bij het CSB terecht als ze informatie en advies willen over de dienstverlening van Amsta.
Wat doet het CSB?
Bij het CSB werken klantadviseurs en administratief medewerkers die zich bezig houden met:
- Informeren, ondersteunen en adviseren van nieuwe en bestaande cliënten;
- Matching van de cliënt (zorgvraag) en de locatie (zorgaanbod) van Amsta;
- Het voeren van intakegesprekken met cliënten, familie en naasten;
- Ondersteunen bij aanvraag zorgprofiel (indicatie) bij het CIZ of andere instanties;
- Plaatsen van cliënten op een woonplek, inclusief de administratieve afhandeling daarvan;
- Administratief afhandelen van de aanmeldingen en rondleidingen;
- Beheren van de wachtlijsten;
- Onderhouden van contacten met verwijzende instellingen.
Contact met het CSB
Het CSB van Amsta Verpleging & Verzorging en het CSB van Amsta Karaad (voor mensen met een verstandelijke beperking) zijn via onderstaande contactgegevens te bereiken.
- Telefoon: het centrale telefoonnummer: 020 589 00 50, elke werkdag bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 uur.
- E-mail: adviesenplaatsing@amsta.nl (voor Verpleging & Verzorging) of csb@amsta.nl (voor Amsta Karaad).
- Contactformulier: laat uw gegevens achter in het contactformulier CSB
- Bezoekadres CSB Amsta: Polderweg 2-4, 1093 KM Amsterdam
- Postadres CSB Amsta: Postbus 59512, 1040 LA Amsterdam