linkedin facebook twitter youtube arrow-left cross search phone user menu house location pointer double-arrow double-arrow-back gallery klok mensen hulp dokter play-button icon-mail icon-google-plus download link Karaad
Amsta logo Amsta logo
Menu

Header navigatie

  • Vrijwilligers
  • Over Amsta
      Over Amsta
    • Waarom Amsta
    • Hoe wij werken
    • Bestuur en organisatie
    • Kwaliteit
    • Cliëntenraad
    • Voor Elkaar magazine
    • Voorwaarden
    • Onze huisregels
    • Uw privacy
    • Vrienden van Amsta
    Meer over Amsta
  • Verwijzers
      Verwijzers
    • Cliënt aanmelden
    • Diagnostiek en behandeling
    • Consultatie en advies Amsta expertisecentra
    Alles voor verwijzers
  • Onderzoek
  • Inloggen
Amsta logo Amsta logo

Werken bij

  • Werken bij Amsta
  • Vacatures
  • Amsta als werkgever
  • Verhalen van Amstadammers

Hoofdnavigatie

  • Onze zorg
      We bieden zorg voor:
    • Ouderen met dementie
    • Mensen met een verstandelijke beperking
    • Herstel en revalidatie bij Amsta
    • Mensen met Korsakov
    • Jonge mensen met dementie
    • Ouderen met langdurige psychiatrische problemen
    • Mensen met lichamelijke beperkingen

    Onze zorg zijmenu

      Zorg die wij verder bieden
    • Ambulante begeleiding
    • Dagbesteding
    • Behandeling en advies
    • Roze zorg
    • Palliatieve zorg
    Alles over onze zorg
  • Wonen met zorg
      Een oplossing voor uw woonwens
    • Kleinschalig wonen
    • Wonen in een verpleeghuis
    • Begeleid wonen met 24-uurszorg
    • Tijdelijk verblijf
    Alles over wonen met zorg
  • Onze expertises
    • Expertisecentrum Korsakov
    • Expertisecentrum Gerontopsychiatrie+
    • Expertisecentrum Dementie op jonge leeftijd
    • Expertisecentrum Dementie Zeer Ernstig Probleemgedrag
    • Consultatie en advies
  • Locaties
  • Service en contact
      Service en contact
    • Alle adressen
    • Cliënten Service Bureau
    • Zorg regelen
      Zorg regelen
    • Cliëntportaal
    • Wachttijden
    • Heeft u een klacht?
    Neem contact op
Werken bij Naar Amsta.nl
Home Werken bij Amsta Vacatures Medewerker Bedrijfsbureau Vastgoed

Medewerker Bedrijfsbureau Vastgoed

32 - 36 uur | Amsterdam

Vacature

Direct solliciteren
Vacatures ondersteunende functies facilitair management ondersteuning - werken in de zorg Amsterdam

Wat ga je doen?

Ben jij klantgericht, dienstverlenend en vind je het leuk om vragen van collega's zo goed mogelijk te beantwoorden? Denk je proactief mee en vind je het leuk om te werken aan het optimaliseren van de werkprocessen? Kom dan werken als Medewerker Bedrijfsbureau bij Amsta!

We bieden een gevarieerde functie waarbij je verantwoordelijk bent voor de ondersteuning van de vastgoedbeheerders en medewerkers vastgoedbeheer. Als Medewerker Bedrijfsbureau ben je specialist in het oplossen van vragen. Van eenvoudige tot uitdagende vragen, jouw analytisch vermogen en doorzettingsvermogen zijn hierbij onmisbaar. Amsta collega’s kunnen bij het bedrijfsbureau terecht voor storingsmeldingen en reparatie verzoeken en vragen over onze vastgoedportefeuille. Het bedrijfsbureau is het middelpunt van de afdeling Vastgoed, jij fungeert als sleutelfiguur tussen de medewerkers, leveranciers en de woningcorporaties. Je bent verantwoordelijk voor het uitzetten van reparaties & storingsmeldingen bij de leverancier en woningcorporaties. Je draagt zorg vanaf het in behandeling nemen tot aan de afhandeling van de melding. Jij zorgt ervoor dat de vraag duidelijk is en beoordeelt deze. Daarbij kijk je verder dan de vraag welke gesteld wordt. Is het een vraag welke voor Vastgoed is of hoort deze thuis bij een andere discipline? Betreft dit een vraag voor enkel deze locatie of kunnen andere locaties hier ook mee te maken krijgen? Indien mogelijk handel je de melding zelf af. Meer uitzoekwerk nodig? Dan zet je de vraag door naar een gespecialiseerde collega. Welke taken nog meer door jou uitgevoerd worden? We zetten ze graag op een rij voor je:

  • Beschrijven van werkprocessen. Je analyseert de processtappen en draagt waar mogelijk verbeteringen aan bij de teammanager;
  • Analyseren van meldingen, deze verdelen in de verschillende categorieën, prioriteren en ervoor zorgen dat deze binnen de afgesproken tijd worden afgehandeld;
  • Processen en doorlooptijden analyseren en waar nodig verbeteringen aanbrengen om de dienstverlening te optimaliseren;
  • Je maakt periodiek rapportages op uit het facilitair meldingssysteem (topdesk), zorgt voor aanpassingen in het rapport wanneer nodig en analyseert de rapportages en zoekt naar trends/ terugkerende problemen;
  • Voert voorkomende administratieve werkzaamheden uit;
  • Signaleert bijzonderheden of problemen bij de teammanager;
  • Controleren en boeken van facturen en opdracht geven voor het opstellen van facturen;
  • Fungeert als aanspreekpunt van het team voor collega’s: behandelt inhoudelijke vragen van medewerkers;
  • Optimaal stakeholder management uitvoeren; jij hebt direct invloed op het imago van Vastgoedbeheer;
  • Onderhoudt operationele contacten met externe samenwerkingspartners.


Locatie en team
Je bent werkzaam vanaf onze prachtige locatie Dr. Sarphatihuis. De afdeling Vastgoedbeheer bestaat uit 8 collega’s je wordt aangestuurd door de teammanager vastgoedbeheer. Je werkt nauw samen met vastgoedbeheerders en medewerkers vastgoedbeheer. Met je naaste collega coördineer je de bereikbaarheid van het bedrijfsbureau.

Wie ben jij?

  • Je hebt hbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt affiniteit met de zorgsector;
  • Je hebt relevante werkervaring, bijvoorbeeld als medewerker binnendienst, back office of klantenservice;
  • Je bent vriendelijk, servicegericht, beschikt over goede communicatieve vaardigenheden en bent een teamplayer;
  • Je kunt goed prioriteiten stellen, werkt oplossingsgericht, besluitvaardig en analytisch;
  • Kennis van Topdesk of vergelijkbare systemen is een pré.

Wat bieden wij?

  • Salaris conform FWG 45 van de CAO VVT. Het maximum van deze schaal bedraagt momenteel € 3.944,48 o.b.v. 36 uur per week;
  • Een jaarcontract voor 32-36 uur per week met de intentie om te verlengen naar onbepaalde tijd;
  • Vakantiegeld 8% van jouw bruto jaarinkomen;
  • Eindejaarsuitkering 8,33% van jouw bruto jaarinkomen;
  • Op fulltime basis 144 wettelijke verlofuren, 58,4 bovenwettelijke verlofuren en 35 extra bovenwettelijke verlofuren per jaar op basis van 36 uur per week. Binnen de VVT sector gaan wettelijke feestdagen af van jouw verlofuren;
  • Opleiding/training naar behoefte;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,17 netto per kilometer met een maximum van 40 kilometer enkele reis per dag;
  • Uitstekende pensioenregeling bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW);
  • Deelname aan ons fietsplan.

Wie zijn wij?

Ruim 2700 professionals zetten zich dagelijks op 30 locaties in om op z’n Amsterdams uitdagende zorg te bieden aan personen die een steuntje in de rug nodig hebben. Er is een breed zorgaanbod voor alle culturen, leefstijlen en achtergronden. We gaan uit van de autonomie van client/bewoner en je zorgt ervoor dat zij zich veilig en vertrouwd voelen. Met 30 locaties en 54 nationaliteiten is Amsta onderdeel en afspiegeling van Amsterdam: bruisend, dynamisch en warm. Als je bij Amsta komt werken maak je deel uit van één van de grootste zorgorganisaties in Amsterdam

Enthousiast?

Stuur je CV en motivatiebrief via de knop "direct solliciteren".

Wil je meer informatie over deze functie? Neem dan contact op met Paul Mulder (Teammanager Vastgoedbeheer) bereikbaar via 06-25276167 of p.mulder@amsta.nl.

Heb je algemene vragen of vragen over de procedure? Neem dan contact op met Ky Thoes (Recruiter) via  k.thoes@amsta.nl.

Ben je enthousiast? Solliciteer dan meteen. We kijken uit naar je reactie.

Direct solliciteren

Meer over

Ondersteunende functies

Facilitaire Zaken en management

Horeca

Contact

Voor algemene vragen:

Ky Thoes
k.thoes@amsta.nl
Direct solliciteren

Ook interessant voor jou:

Langer ThuisCoach | Thuisflat De Punt
24 uur Amsterdam
Langer ThuisCoach | Thuisflat Remijden en Klarenburg
16 - 24 uur Amsterdam
Secretaresse van de Raad van Bestuur
32 - 36 uur Amsterdam
Bekijk alle vacatures
Deel deze pagina:
  • Link gekopieerd naar klembord

Handige links

Footer menu 1

  • Uw privacy
  • Voorwaarden
  • Zorgprofielen en indicaties
  • Cliëntportaal
  • Heeft u een klacht?

Meer info

Footer menu 2

  • Alles over wonen bij Amsta
  • Ambulante begeleiding en behandeling
  • Tijdelijk verblijf
  • Werken bij Amsta
  • Onderzoek

Volg ons

Neem contact op

Heeft u vragen? Neem dan contact met ons op

Neem contact op
© Amsta 2025 Disclaimer Cookies Privacy Policy Meldpunt kwetsbaarheden Cookie-instellingen aanpassen
Amsta