linkedin facebook twitter youtube arrow-left cross search phone user menu house location pointer double-arrow double-arrow-back gallery klok mensen hulp dokter play-button icon-mail icon-google-plus download link Karaad
Amsta logo Amsta logo
Menu

Header navigatie

  • Vrijwilligers
  • Over Amsta
      Over Amsta
    • Waarom Amsta
    • Hoe wij werken
    • Bestuur en organisatie
    • Kwaliteit
    • Cliëntenraad
    • Voor Elkaar magazine
    • Voorwaarden
    • Onze huisregels
    • Uw privacy
    • Vrienden van Amsta
    Meer over Amsta
  • Verwijzers
      Verwijzers
    • Cliënt aanmelden
    • Diagnostiek en behandeling
    • Consultatie en advies Amsta expertisecentra
    Alles voor verwijzers
  • Onderzoek
  • Inloggen
Amsta logo Amsta logo

Werken bij

  • Werken bij Amsta
  • Vacatures
  • Amsta als werkgever
  • Verhalen van Amstadammers

Hoofdnavigatie

  • Onze zorg
      We bieden zorg voor:
    • Ouderen met dementie
    • Mensen met een verstandelijke beperking
    • Mensen met Korsakov
    • Jonge mensen met dementie
    • Ouderen met langdurige psychiatrische problemen
    • Mensen met lichamelijke beperkingen

    Onze zorg zijmenu

      Zorg die wij verder bieden
    • Ambulante begeleiding
    • Dagbesteding
    • Behandeling en advies
    • Roze zorg
    • Palliatieve zorg
    Alles over onze zorg
  • Wonen met zorg
      Een oplossing voor uw woonwens
    • Kleinschalig wonen
    • Wonen in een verpleeghuis
    • Begeleid wonen met 24-uurszorg
    Alles over wonen met zorg
  • Tijdelijk verblijf
    • Tijdelijk verblijf bij Amsta
    • Revalidatie bij Amsta
    • Ouderen met een delier
    • Palliatieve zorg
  • Onze expertises
    • Expertisecentrum Korsakov
    • Expertisecentrum Gerontopsychiatrie+
    • Expertisecentrum Dementie op jonge leeftijd
    • Expertisecentrum Dementie Zeer Ernstig Probleemgedrag
    • Consultatie en advies
  • Locaties
  • Service en contact
      Service en contact
    • Alle adressen
    • Cliënten Service Bureau
    • Zorg regelen
      Zorg regelen
    • Cliëntportaal
    • Wachttijden
    • Heeft u een klacht?
    Neem contact op
Werken bij Naar Amsta.nl
Home Werken bij Amsta Vacatures Backoffice Medewerker Vastgoed

Backoffice Medewerker Vastgoed

32 - 36 uur |

Vacature

Direct solliciteren
Vacatures ondersteunende functies facilitair management ondersteuning - werken in de zorg Amsterdam

Wat ga je doen?

Amsta-collega’s kunnen bij het Bedrijfsbureau terecht voor storingsmeldingen, reparatieverzoeken en vragen over onze vastgoedportefeuille. Het Bedrijfsbureau vormt het middelpunt van de afdeling Vastgoed, waarbij jij een sleutelrol vervult als schakel tussen medewerkers, leveranciers en woningcorporaties.

Je draagt zorg vanaf het in behandeling nemen tot aan de afhandeling van de melding. Jij zorgt ervoor dat de vraag duidelijk is en beoordeelt deze. Daarbij kijk je verder dan de vraag welke gesteld wordt. Is het een vraag welke voor Vastgoed is of hoort deze thuis bij een andere discipline? Betreft dit een vraag voor enkel deze locatie of kunnen andere locaties hier ook mee te maken krijgen? Indien mogelijk handel je de melding zelf af. Je stelt prioriteiten en zorgt voor tijdige afhandeling.

Is er meer uitzoekwerk nodig? Dan zet je de vraag door naar een gespecialiseerde collega.
Jouw werkzaamheden verder uit andere uit:

  • Het beschrijven en analyseren van werkprocessen en doorlooptijden, waarbij je verbetervoorstellen aandraagt bij de teammanager;
  • Het uitvoeren van diverse administratieve werkzaamheden;
  • Het controleren en verwerken van inkomende facturen en het uitzetten van opdrachten voor facturatie;
  • Het fungeren als inhoudelijk aanspreekpunt binnen het team voor collega’s;
  • Het actief beheren van stakeholders; jij draagt direct bij aan het imago van Vastgoedbeheer;
  • Het onderhouden van operationele contacten met externe samenwerkingspartners.


Locatie en team
Je bent werkzaam vanaf onze prachtige locatie Dr. Sarphatihuis. De afdeling Vastgoed bestaat uit 13 collega’s je wordt aangestuurd door de teammanager vastgoedbeheer. Je werkt nauw samen met je directe collega's op het bedrijfsbureau, de vastgoedbeheerders en medewerkers vastgoedbeheer. 

Wie ben jij?

  • Je hebt mbo niveau 4  werk- en denkniveau;
  • Je hebt affiniteit met de zorgsector;
  • Je hebt relevante werkervaring, bijvoorbeeld als medewerker binnendienst, back office of klantenservice;
  • Je bent vriendelijk, servicegericht, beschikt over goede communicatieve vaardigenheden en bent een teamplayer;
  • Kennis van Topdesk of vergelijkbare systemen is een pré.

Wat bieden wij?

  • Salaris conform FWG 45 van de CAO VVT. Het maximum van deze schaal bedraagt momenteel € 4.102,26 o.b.v. 36 uur per week;
  • Een jaarcontract voor 32-36 uur per week met de intentie om te verlengen naar onbepaalde tijd;
  • Vakantiegeld 8% van jouw bruto jaarinkomen;
  • Eindejaarsuitkering 8,33% van jouw bruto jaarinkomen;
  • Op fulltime basis 144 wettelijke verlofuren, 58,4 bovenwettelijke verlofuren en 35 extra bovenwettelijke verlofuren per jaar op basis van 36 uur per week. Binnen de VVT sector
  • Reiskostenvergoeding van € 0,19 netto per kilometer met een maximum van 40 kilometer enkele reis per dag;

Wie zijn wij?

Amsta is een Amsterdamse zorginstelling, met locaties door de hele stad. We ondersteunen
Amsterdammers die hulp nodig hebben, vooral ouderen en mensen met complexe zorgvragen. Dat doen we liefdevol en met oprechte aandacht voor wat elke bewoner of cliënt nodig heeft. Werken nauw samen met familie, naasten en vrijwilligers.

Als Amstadammer kun je rekenen op uitdagend en afwisselend werk, waarin je blijft leren en groeien.
Want bij Amsta is veel kennis en expertise. Bijvoorbeeld in een van onze vier expertisecentra, gericht op Korsakov, jonge mensen met dementie, Gerontopsychiatrie en ernstig probleemgedrag bij dementie. We bieden ook revalidatiezorg, cognitieve screening, delier- en palliatieve zorg. Zo is er altijd een baan die echt bij jou past.

Bij Amsta kan iedereen zichzelf zijn. Cliënten en bewoners, maar ook jíj als Amstadammer. Je
achtergrond, karakter, lef en creativiteit doen ertoe. We geloven in jouw warme, persoonlijke en
professionele aanpak.

Enthousiast?

Stuur je CV en motivatiebrief via de knop "direct solliciteren".

Heb je inhoudelijke vragen over de functie? Neem dan contact op met Cindy Rosendahl (Teammanager Vastgoed) via c.rosendahl@amsta.nl.

Heb je algemene vragen of vragen over de procedure? Neem dan contact op met Ky Thoes (Recruiter) via  k.thoes@amsta.nl.

Ben je enthousiast? Solliciteer dan meteen. We kijken uit naar je reactie.

Direct solliciteren

Meer over

Ondersteunende functies

Facilitaire Zaken en management

Horeca

Contact

Voor algemene vragen:

Ky Thoes
k.thoes@amsta.nl
Direct solliciteren

Ook interessant voor jou:

Lid raad van toezicht | Strategisch vastgoed & digitalisering
0 uur (oproep) Amsterdam
Frontoffice Medewerker | Cliënt Service Bureau
24 - 36 uur Amsterdam
Bedrijfsmaatschappelijk werker (BMW)
8 uur Amsterdam
Bekijk alle vacatures
Deel deze pagina:
  • Link gekopieerd naar klembord

Handige links

Footer menu 1

  • Uw privacy
  • Voorwaarden
  • Zorgprofielen en indicaties
  • Cliëntportaal
  • Heeft u een klacht?

Meer info

Footer menu 2

  • Alles over wonen bij Amsta
  • Ambulante begeleiding en behandeling
  • Tijdelijk verblijf
  • Werken bij Amsta
  • Onderzoek

Volg ons

Neem contact op

Heeft u vragen? Neem dan contact met ons op

Neem contact op
© Amsta 2025 Disclaimer Cookies Privacy Policy Meldpunt kwetsbaarheden Cookie-instellingen aanpassen
Amsta