Wat ga je doen?
Het is 08:45. Je opent je laptop, checkt de agenda van de manager en teammanager, en ziet dat er een spoedoverleg moet worden ingepland. Geen probleem, jij regelt het! Tussendoor beantwoord je vragen van collega’s, boek je een locatie voor een bijeenkomst, regel je een dubbele agendaboeking en zorg je dat alles op rolletjes loopt. Klinkt als jouw dag? Lees dan verder!
Als managementassistent ben jij de stille kracht achter het succes van onze afdeling. Dankzij jouw ondersteuning kunnen de manager en teammanager zicht richten op de strategie, terwijl jij zorgt dat alles achter de schermen klopt. Je zorgt voor structuur in de agenda’s, denkt mee over prioriteiten en houdt overzicht in de dagelijkse werkzaamheden.
Jouw werkzaamheden bestaan o.a. uit:
- Beheren van de complexe agenda's en plant afspraken in.
- Voorbereiden van overleggen, maken van actie- en besluitenlijsten en bewaken van de voortgang.
- Ziet wat nodig is, denkt mee en signaleert knelpunten.
- Organiseert vergaderingen, bijeenkomsten en teamdagen.
- Brengt structuur aan.
- Ondersteunt collega’s en denkt mee bij projecten.
- .. en soms: de redder in nood zijn.
Over de afdeling
De afdeling Vastgoed beheert zo'n 30 locaties in Amsterdam. We werken volgens Corporate Real Estate Management (CREM) en zorgen dat het vastgoed optimaal bijdraagt aan de zorg. Het team bestaat uit 15 collega's met verschillende achtergronden en ervaring.
Wie ben jij?
- Een afgeronde mbo-4 opleiding in de richting van Management Assistent
- Je hebt ervaring in een ondersteunende rol (bijvoorbeeld als secretaresse, officemanager of assistent).
- Vaardig in agendabeheer en digitale systemen.
- Staat stevig in je schoenen en weet met uiteenlopende belangen om te gaan.
- Werkt met gevoeligheid voor het team en de managers, en voelt goed aan wat past en nodig is.
- Neemt initiatief, stelt vragen en bent nieuwsgierig naar nieuwe manieren van werken.Je hebt humor, relativeringsvermogen en een gezonde dosis flexibiliteit.
Wat bieden wij?
- Salaris conform FWG 40 van de CAO VVT. Het maximum van deze schaal bedraagt momenteel € 3.733,75 o.b.v. 36 uur per week;
- Vakantiegeld 8% van jouw bruto jaarinkomen;
- Eindejaarsuitkering 8,33% van jouw bruto jaarinkomen;
- Op fulltime basis 144 wettelijke verlofuren, 58,4 bovenwettelijke verlofuren en 35 extra bovenwettelijke verlofuren per jaar op basis van 36 uur per week. Binnen de VVT sector.
- Reiskostenvergoeding van € 0,19 netto per kilometer met een maximum van 40 kilometer enkele reis per dag;
- Uitstekende pensioenregeling bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW);
Wie zijn wij?
Amsta is een Amsterdamse zorginstelling, met locaties door de hele stad. We ondersteunen
Amsterdammers die hulp nodig hebben, vooral ouderen en mensen met complexe zorgvragen. Dat doen we liefdevol en met oprechte aandacht voor wat elke bewoner of cliënt nodig heeft. Werken nauw samen met familie, naasten en vrijwilligers.
Als Amstadammer kun je rekenen op uitdagend en afwisselend werk, waarin je blijft leren en groeien.
Want bij Amsta is veel kennis en expertise. Bijvoorbeeld over mensen met dementie, een verstandelijke beperking of ouderen met lichamelijke en/of psychische problemen. Zo is er altijd een baan die echt bij jou past.
Bij Amsta kan iedereen zichzelf zijn. Cliënten en bewoners, maar ook jíj als Amstadammer. Je
achtergrond, karakter, lef en creativiteit doen ertoe. We geloven in jouw warme, persoonlijke en
professionele aanpak.
Enthousiast?
Ben je benieuwd of deze rol bij je past? We leren je graag kennen, solliciteer via ‘Direct solliciteren’.
Heb je vragen? Neem dan contact op met Ky Thoes (Recruiter) via k.thoes@amsta.nl.
Ben je enthousiast? Solliciteer dan meteen. We kijken uit naar je reactie.
Direct solliciterenMeer over
Contact
Voor algemene vragen: