linkedin facebook twitter youtube arrow-left cross search phone user menu house location pointer double-arrow double-arrow-back gallery klok mensen hulp dokter play-button icon-mail icon-google-plus download link Karaad
Amsta logo Amsta logo
Menu

Header navigatie

  • Vrijwilligers
  • Over Amsta
      Over Amsta
    • Waarom Amsta
    • Hoe wij werken
    • Bestuur en organisatie
    • Kwaliteit
    • Cliëntenraad
    • Voor Elkaar magazine
    • Voorwaarden
    • Onze huisregels
    • Uw privacy
    • Vrienden van Amsta
    Meer over Amsta
  • Verwijzers
      Verwijzers
    • Cliënt aanmelden
    • Diagnostiek en behandeling
    • Consultatie en advies Amsta expertisecentra
    Alles voor verwijzers
  • Onderzoek
  • Inloggen
Amsta logo Amsta logo

Werken bij

  • Werken bij Amsta
  • Vacatures
  • Amsta als werkgever
  • Verhalen van Amstadammers

Hoofdnavigatie

  • Onze zorg
      We bieden zorg voor:
    • Ouderen met dementie
    • Mensen met een verstandelijke beperking
    • Mensen met Korsakov
    • Jonge mensen met dementie
    • Ouderen met langdurige psychiatrische problemen
    • Mensen met lichamelijke beperkingen

    Onze zorg zijmenu

      Zorg die wij verder bieden
    • Ambulante begeleiding
    • Dagbesteding
    • Behandeling en advies
    • Roze zorg
    • Palliatieve zorg
    Alles over onze zorg
  • Wonen met zorg
      Een oplossing voor uw woonwens
    • Kleinschalig wonen
    • Wonen in een verpleeghuis
    • Begeleid wonen met 24-uurszorg
    Alles over wonen met zorg
  • Tijdelijk verblijf
    • Tijdelijk verblijf bij Amsta
    • Revalidatie bij Amsta
    • Ouderen met een delier
    • Palliatieve zorg
  • Onze expertises
    • Expertisecentrum Korsakov
    • Expertisecentrum Gerontopsychiatrie+
    • Expertisecentrum Dementie op jonge leeftijd
    • Expertisecentrum Dementie Zeer Ernstig Probleemgedrag
    • Consultatie en advies
  • Locaties
  • Service en contact
      Service en contact
    • Alle adressen
    • Cliënten Service Bureau
    • Zorg regelen
      Zorg regelen
    • Cliëntportaal
    • Wachttijden
    • Heeft u een klacht?
    Neem contact op
Werken bij Naar Amsta.nl
Home Werken bij Amsta Vacatures Teammanager HRM & Strategie

Teammanager HRM & Strategie

32 - 36 uur | Amsterdam

Vacature

Direct solliciteren
Vacatures ondersteunende functies facilitair management ondersteuning - werken in de zorg Amsterdam

Wat ga je doen?

Wil jij een sleutelrol spelen in het bouwen aan een toekomstbestendige zorgorganisatie, waarin medewerkers optimaal worden ondersteund en gestimuleerd om het beste uit zichzelf te halen? Ben jij een energieke, verbindende leider die strategie en praktijk naadloos weet te verbinden? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Amsta is volop in beweging; we zijn op weg met de koers ‘horen en gezien worden’ en dit leidt tot een sterkere samenwerking, binnen en buiten de HRM teams. De openheid, nieuwsgierigheid en wil om met elkaar samen te werken en het goede te doen voor alle Amstadammers is zeer voelbaar binnen Amsta. Alle leiders leiden vanuit deze beweging. In de nieuwe fase van de leiderschapsbeweging verbreden we de focus naar de strategisch adviseurs en ondersteuners. Leiderschap beperkt zich tenslotte niet tot hiërarchische leiderschapsrollen of -posities.

Wij zoeken een Teammanager HRM die stevig in zijn of haar schoenen staat, teams richting geeft én met de nodige nuchterheid en humor impact maakt. De beweging die nodig is om een vertaling van strategie naar praktijk maken is voor jou bekend. Gelukkig hoef je dit niet alleen te doen; je werkt nauw samen met de Manager HRM & Ontwikkeling en de collega teammanagers HRM.

Het HR-team binnen Amsta bestaat uit zo’n 75 medewerkers verspreid over adviserende en uitvoerende functies zoals Leren en Ontwikkelen, Recruitment en de Personeels- en Salarisadministratie.

Dit wordt jouw baan
Als Teammanager HRM & Strategie geef je leiding aan professionele teams die zich bezighouden met HR-advies (6fte), Preventie & Inzetbaarheid (3fte), en Recruitment (4fte). Samen met je collega’s zorg je voor sterke integrale ondersteuning van de organisatie en bouw je aan een stevig HR-fundament dat bijdraagt aan vitaliteit, werkplezier en duurzame inzetbaarheid.
Je speelt een centrale rol in het realiseren van de strategische verander- en ontwikkelagenda. Dat betekent dat je zowel richting geeft aan je teams als een stevige gesprekspartner bent voor directie, MT en andere strategische stakeholders. Je werkt op het snijvlak van strategie en uitvoering: van het implementeren van onze visie op gezond werken tot het versterken van onze positie op de arbeidsmarkt.

Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden:

  • Leidinggeven aan een multidisciplinair team van 13 fte (HR-adviseurs, Preventie en Inzetbaarheid en Recruitment).
  • Versterken van de strategische adviesrol van HR en bijdragen aan organisatie brede veranderopgaven.
  • Strategisch meedenken en implementeren van thema’s zoals gezond werken, duurzame inzetbaarheid, leiderschap en krapte op de arbeidsmarkt.
  • Optimaliseren van samenwerking en processen binnen HR en met andere afdelingen.
  • Interne projecten leiden zoals de positionering van Preventie & Inzetbaarheid, doorontwikkeling van Recruitment en modernisering van HR-ondersteuning.

Wie ben jij?

Je bent een natuurlijk leider die medewerkers en teams inspireert en richting geeft. Je schakelt soepel tussen strategie en operatie, en weet complexe HR-vraagstukken te vertalen naar praktische en gedragen oplossingen. Je hebt een frisse blik op HR en organisatieontwikkeling, herkent patronen in teams en organisaties, en weet met daadkracht, empathie en humor beweging te creëren.

We zoeken iemand die:

  • Een afgeronde HBO-opleiding in HR, Bedrijfskunde, Rechten of vergelijkbaar.
  • Minimaal 5 jaar ervaring heeft binnen HR als leidinggevende en ervaring met het leiden van projecten (projectmatig werken).
  • Brede kennis en ervaring met HR-advies, Preventie, Recruitment en organisatieverandering.
  • Kennis heeft van relevante wet- en regelgeving, arbeidsrecht, cao-processen en ervaring met implementatie- en verandertrajecten.
  • Een frisse kijk heeft op HR en organisatieontwikkeling in een lerende organisatie.

Een leiderschapsstijl die positief, verbindend en daadkrachtig is.

Wat bieden wij?

  • Salaris conform de CAO VVT. Het maximum van deze schaal bedraagt € 7018,30 o.b.v. 36 uur per week;
  • Vakantiegeld 8% van jouw bruto jaarinkomen;
  • Eindejaarsuitkering 8,33% van jouw bruto jaarinkomen;
  • Op fulltime basis 144 wettelijke verlofuren, 58,4 bovenwettelijke verlofuren en 35 extra bovenwettelijke verlofuren per jaar op basis van 36 uur per week. Binnen de VVT sector gaan wettelijke feestdagen af van jouw verlofuren;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,19 netto kilometer met een maximum van 40 kilometer enkele reis per dag;
  • Pensioenregeling bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW).

 

Wie zijn wij?

Amsta is een Amsterdamse zorginstelling, met locaties door de hele stad. We ondersteunen
Amsterdammers die hulp nodig hebben, vooral ouderen en mensen met complexe zorgvragen. Dat doen we liefdevol en met oprechte aandacht voor wat elke bewoner of cliënt nodig heeft. Werken nauw samen met familie, naasten en vrijwilligers.

Als Amstadammer kun je rekenen op uitdagend en afwisselend werk, waarin je blijft leren en groeien.
Want bij Amsta is veel kennis en expertise. Bijvoorbeeld in een van onze vier expertisecentra, gericht op Korsakov, jonge mensen met dementie, Gerontopsychiatrie en ernstig probleemgedrag bij dementie. We bieden ook revalidatiezorg, cognitieve screening, delier- en palliatieve zorg. Zo is er altijd een baan die echt bij jou past.

Bij Amsta kan iedereen zichzelf zijn. Cliënten en bewoners, maar ook jíj als Amstadammer. Je
achtergrond, karakter, lef en creativiteit doen ertoe. We geloven in jouw warme, persoonlijke en
professionele aanpak.

Enthousiast?

Solliciteer dan via onderstaande sollicitatiebutton voor 7 september 2025.

Heb je vragen? Neem dan contact op met Ky Thoes (Recruiter) via k.thoes@amsta.nl.

Ben je enthousiast? Solliciteer dan meteen. We kijken uit naar je reactie.

Direct solliciteren

Meer over

Ondersteunende functies

Facilitaire Zaken en management

Horeca

Contact

Voor algemene vragen:

Ky Thoes
k.thoes@amsta.nl
Direct solliciteren

Ook interessant voor jou:

Medewerker Vastgoedbeheer/Technische dienst*
36 uur Amsterdam
Klantadviseur Cliënt Service Bureau
32 - 36 uur Amsterdam
Langer ThuisCoach | Thuisflat Remijden en Klarenburg
16 - 24 uur Amsterdam
Bekijk alle vacatures
Deel deze pagina:
  • Link gekopieerd naar klembord

Handige links

Footer menu 1

  • Uw privacy
  • Voorwaarden
  • Zorgprofielen en indicaties
  • Cliëntportaal
  • Heeft u een klacht?

Meer info

Footer menu 2

  • Alles over wonen bij Amsta
  • Ambulante begeleiding en behandeling
  • Tijdelijk verblijf
  • Werken bij Amsta
  • Onderzoek

Volg ons

Neem contact op

Heeft u vragen? Neem dan contact met ons op

Neem contact op
© Amsta 2025 Disclaimer Cookies Privacy Policy Meldpunt kwetsbaarheden Cookie-instellingen aanpassen
Amsta