Ramona Moerkerken, nieuwe klachtenfunctionaris Amsta
Per 1 november 2022 start bij Amsta een nieuwe klachtenfunctionaris: Ramona Moerkerken. Zij stelt zich graag even voor.
"Hallo, mijn naam is Ramona Moerkerken en per 1 november 2022 ben ik de klachtenfunctionaris van Amsta. Als klachtenfunctionaris heb ik de taak er voor te zorgen dat uw klacht goed behandeld wordt, zodat er een bevredigende oplossing komt. Om dit neutraal en onafhankelijk te kunnen doen, ben ik in dienst bij het LSR, het Landelijk Steunpunt Medezeggenschap.
Wat kunt u van mij verwachten?
- Ik ben rechtstreeks bereikbaar voor cliënten en hun naasten als er sprake is van een klacht of onvrede
- Ik luister naar wat u dwarszit en onderzoek samen met u hoe we aan een oplossing kunnen werken
- Ik ondersteun alle betrokkenen in het samen zoeken naar een oplossing
- Als er vervolgstappen nodig zijn, geef ik hier advies over
- Ik bewaak de voortgang van de afhandeling van de klacht en houd betrokkenen hiervan op de hoogte
- Ik ga vertrouwelijk om met uw klacht
Ook voor medewerkers van Amsta ben ik bereikbaar voor uitleg over de klachtenregeling en advies over hoe om te gaan met onvrede van cliënten."
Voor vragen of het maken van een afspraak is Ramona te bereiken op 06-20045965. Eventueel spreekt u de voicemail in, dan wordt u (binnen 48 uur) teruggebeld. Een email sturen kan ook, naar: klachtenfunctionaris@amsta.nl
Meer over de klachtenregeling van Amsta leest u op onze klachtenpagina.